Sova är bra, eller rätt så bra? Om man nu e trött..

Hahaaa.. Jag tänkte faktiskt att jag ska gå och lägga mig om typ 20minuter eller något sånt, jag e ju rätt trött, har varit sjuk sen i lördags, fast de räknas inte tycker jag, hihi.. Ska ju till skolan imorrn och det är ju ingen höjdare?! Vi har so prov i riksdag och regering på fredag och jag kan väl sådär, bara de att inget sitter fast i hjärnan, själv glömde man ju nyckelorden i skolan? HA-HA toppen assåå, så jag får ju plugga typ hela dagen imorrn asså.. Jag älskar mitt liv, *not* (ironisk) men de fattar väl ni?

Haha jag har tråkigt, iallafall slänger jag in en fin bild på världens snyggaste man iallafall.. Jake Gyllenhaal (y)


Kommentarer
Postat av: SOFIA

SV; Tack så mycket. :) Följ mig gärna via bloggloving. :)



Åh vad roligt att resa! Bilderna är från i slutet av sommaren då jag och min pojkvän var i Turkiet. Super underbart! ÅK DIT. Bra shopping, bra stränder, trevliga, god mat och VARMT! Vi var i Side. :) KRAM

2010-09-15 @ 22:30:54
URL: http://sofiahanden.blogg.se/
Postat av: SOFIA

Ja jag kommer lätt åka till Turkiet igen! Det är rätt billigt där maten ligger väl på nästan samma priser som här hemma, lite billigare. Sen gäller det ju att pruta. Sakerna är rätt dyra men om du är grym på att pruta kan du få de för kanon priser. :D KRAM

2010-09-16 @ 12:17:55
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0